Help Center

Help Center

Plaats je producten in je digitale winkelwagen via de knop "Aan winkelwagen toevoegen" of "Nu kopen". Vervolgens kun je je digitale winkelwagen afrekenen en het betaalproces doorlopen. Dit is uiteraard een end-to-end beveiligde betaalomgeving. Als je de bestelling plaatst met je Artistic-Products account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Heb je of wil je geen account? Ook zonder account kun je bij ons bestellen, we hebben dan nog wel een aantal gegevens nodig zoals je naam en adres.

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Wij zullen ons best doen om jouw annulering zo snel mogelijk te verwerken. Echter, als je bestelling eenmaal het magazijn heeft verlaten en onderweg is kunnen wij deze niet meer annuleren. Wel heb je bij ons altijd 14 dagen retourrecht vanaf de dag dat je je bestelling in ontvangst neemt. Je kunt het dus binnen deze 14 dagen aan ons retourneren, zonder opgaaf van reden. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met onze klantenservice.

Je kunt je bestelling wijzigen zolang het nog niet het magazijn heeft verlaten en onderweg is. Je kunt dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je helpen om jouw naam en/of adres aan te passen.

Zolang het product op onze website wordt weergegeven is het op voorraad en leverbaar. Mocht een product in korte tijd uitzonderlijk veel verkocht worden dan kan het zijn dat de levertijd iets toeneemt. Wij zullen je in zo'n uitzonderlijk geval direct hierover informeren.

Het kan even duren voordat het systeem jouw bestelling verwerkt heeft en de orderbevestiging heeft gemaild. Controleer of er geld van jouw rekening is afgeschreven.

- Als er geld van jouw rekening is afgeschreven dan is jouw bestelling goed ontvangen. Het kan tot één uur duren voordat je een bevestiging van jouw bestelling ontvangt. Heb je na één uur nog geen bevestiging ontvangen? Stuur onze klantenservice een screenshot van jouw bankafschrift waarop het transactienummer zichtbaar is. Wij zoeken jouw order erbij en sturen je handmatig een bevestiging. Het kan dan wel zijn dat je even later alsnog de automatische orderbevestiging ontvangt.

  - Check ook altijd even de spam-box van je e-mail. Het kan zijn dat onze bevestiging automatisch in              je spam-box terecht is gekomen

- Is er geen geld van je rekening afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kunt je bestelling dan opnieuw plaatsen.